Kategorie:

Szybkie płatności Paybylink. Sposób na większy współczynnik konwersji e-commerce

Dla przedsiębiorców sprzedających swoje usługi lub towary w sklepach internetowych współczynnik konwersji ma niezwykle istotne znaczenie. Co on dokładnie oznacza? Jak go zwiększyć i czy jest to złożony proces? Jaki udział w zwielokrotnianiu zysków mogą mieć błyskawiczne płatności internetowe? Dlaczego wykorzystanie narzędzi Paybylink może być jedną z trafniejszych inwestycji? Dziś odpowiadamy na kilka niezwykle istotnych pytań, dlatego poświęć chwilę swojego cennego czasu i przeczytaj nasze opracowanie do końca.

Konwersja – czym jest i dlaczego powinieneś dążyć do jej zwiększenia?

Mówiąc najprościej, konwersja określa, ilu użytkowników danego sklepu online spośród wszystkich odwiedzających dokonało zakupu produktu czy usługi lub wykonało inną, ważną dla właściciela witryny, czynność, np. wypełniło formularz rejestracyjny. Współczynnik ten wyraża się w skali procentowej. Ma on kluczowe znaczenie z punktu widzenia rentowności całego biznesu. Przykładowo, jeśli na 100 tys. odwiedzających płatność sfinalizowało 3 tys., to w takim przypadku można mówić o konwersji na poziomie 3%. Poniższa tabela jasno obrazuje sposób obliczania tego współczynnika:

Zakończone transakcjeDziałanieLiczba odwiedzającychDziałanieWynik w % (konwersja)
3000÷ 100 000x 100%3%

Jeśli więc podejmiesz w swoim sklepie internetowym szereg działań na rzecz optymalizacji strony i umożliwisz aktualnym oraz przyszłym klientom bezpieczne płatności online, możesz kilkakrotnie zwiększyć swoje zyski. Ograniczysz też liczbę przerwanych transakcji, zwanych niekiedy „porzuconymi koszykami”. Pamiętaj też, że im wyższa konwersja, tym szybszy zwrot z inwestycji (tzw. wskaźnik ROI – ang. return on investment). Z czasem staje się on dla przedsiębiorców głównym wyznacznikiem, czy dany biznes należy rozwijać, czy wręcz przeciwnie. Wielu naszych klientów już się przekonało, że pozornie niewielkie usprawnienia szybko przynoszą efekty.

Co wpływa na współczynnik konwersji?

Podstawą są wszelkiego rodzaju płatności błyskawiczne, które są bezpieczne i niezawodne. Aby jednak lepiej zrozumieć, dlaczego pewna część klientów – pomimo żywego zainteresowania i np. dość długiego czasu spędzonego na stronie – nie kończy zakupów, należy odpowiedzieć sobie na pytanie: co osobiście zniechęca mnie do finalizacji płatności w sklepach online? Najczęstsze przyczyny to:

  • problemy z wczytaniem strony,
  • niedostosowanie witryny do wyświetlania na urządzeniach mobilnych (smartfony, tablety),
  • chaotyczny układ treści,
  • problematyczne zwroty,
  • zbyt mały wybór opcji dostawy,
  • niewiele form płatności,
  • brak protokołu SSL,
  • podejrzanie długi regulamin.

Jak widać, w grę wchodzą nie tylko kwestie techniczne, ale także marketingowe i psychologiczne. Dlatego tak kluczowe jest umiejętne zidentyfikowanie i zaspokojenie potrzeb klienta. Nikt nie chce tracić zbyt wiele czasu na czynność tak prostą, jak zamawianie produktu bądź usługi przez internet. Podmioty stawiające na e-commerce muszą więc maksymalnie upraszczać całą ścieżkę zakupową. Dziś szybka płatność nie jest dla konsumentów zaskoczeniem, tylko standardem.

Szybkie płatności online w Twoim sklepie

Są tak samo ważne dla zachęcenia nowych odbiorców, jak i wypracowania lojalności konsumenckiej u obecnych. Jeśli zastosujesz sprawdzone rozwiązania od Paybylink, Twoi klienci przy pierwszych zakupach nie będą obawiali się uaktywnić opcji zapamiętania danych z karty płatniczej. Jak doskonale wiesz, to znacząco przyspiesza kolejne transakcje, bo nie trzeba w pośpiechu logować się do serwisów bankowych i przepisywać ciągu znaków. Płatności online realizowane dzięki nam są nie tylko błyskawiczne, ale przede wszystkim bezpieczne. Przekonaj się, jak wiele opcji mamy Ci do zaproponowania.

Przestań tracić klientów już dziś!

Chcesz zdynamizować rozwój swojego biznesu? Zdajesz sobie sprawę, że przyszłość handlu należy do e-commerce? Nie zwlekaj, działaj jak najszybciej, bo konkurencja nie próżnuje. Pamiętaj też, że im prostszy będzie proces zakupowy w Twoim sklepie online, tym większe prawdopodobieństwo, że część odwiedzających pomyślnie dokona transakcji pod wpływem nagłego impulsu. Zapoznaj się z naszą pełną ofertą, a następnie skontaktuj z wykwalifikowanym doradcą. To pierwszy krok do udanej współpracy i wyższych obrotów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *