W sklepie internetowym bramka płatności online jest dzisiaj tym, czym w zwykłej placówce handlowej terminal do płatności kartą – czymś niezbędnym, czego oczekują klienci. Dzięki niej mogą bowiem wygodnie zapłacić za zakupy dowolną metodą i poświęcając na to niewiele czasu. Wielu sprzedawców obawia się jednak wdrożenia takiego systemu na swojej witrynie ze względu na wątpliwości w kwestii bezpieczeństwa. Też masz takie obawy? Przekonaj się zatem, że bramki są bezpieczne i że warto udostępniać je klientom.
Zalety systemów płatności online
Badania pokazują, że polscy internauci coraz większą uwagę przywiązują do dostępnych w sklepie metod zapłaty za towar i że zdecydowana większość z nich preferuje szybkie płatności internetowe. Według „Raportu e-commerce w Polsce 2020” firmy Gemius z bramek korzysta już 70% kupujących.
Trudno się dziwić preferencjom e-konsumentów. Bramka płatności online to najwygodniejsze obecnie narzędzie płatnicze w internecie. Przede wszystkim oferuje kilka różnych sposobów transferu środków (przelewy pay-by-link, BLIK, płatności kartą itp.), a ponadto maksymalnie upraszcza proces zapłaty. Zazwyczaj klient musi wykonać zaledwie kilka kliknięć, by zapłacić za towar i móc liczyć na szybką realizację zamówienia. Znaczenie ma także fakt, że bramki działają całą dobę, a więc dzięki nim można zrobić zakupy o dowolnej porze.
Standardy bezpieczeństwa bramek
Każda bramka płatności online działa w podobny sposób. Istotą jej działania jest pośredniczenie w transakcji między trzema stronami: sklepem, klientem i bankiem. A celem: ułatwienie i przyśpieszenie zakupów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Ta ostatnia kwestia ma znaczenie dla wszystkich uczestników systemu. To dlatego nad jego funkcjonowaniem sprawuje nadzór KNF, a więc ta sama instytucja, która kontroluje działalność banków. Każdy dostawca takich rozwiązań płatniczych musi więc spełnić określone przez KNF wymogi. Dotyczą one m.in.:
- szyfrowania danych przekazywanych między stroną sprzedawcy a bankiem,
- rejestracji wszystkich transakcji (każda musi mieć nadany numer porządkowy i znacznik czasowy),
- obowiązku przesyłania klientom potwierdzeń przebiegu i realizacji transakcji.
Tak naprawdę operatorzy bramek czuwają nad prawidłowym przebiegiem każdej płatności. Zwiększają zatem poczucie bezpieczeństwa i dlatego właśnie cieszą się zaufaniem zarówno klientów, jak i sprzedawców.
Jak wybrać bramkę płatności na stronę?
Jeśli chcesz zapewnić klientom możliwość korzystania z szybkich płatności internetowych, wybierz sprawdzoną bramkę, która zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa i największą funkcjonalność. Właśnie taki jest system Paybylink, działający ściśle według wytycznych KNF. Ma autoryzowany certyfikat bezpieczeństwa i oferuje nowoczesne rozwiązania doceniane przez klientów. Przede wszystkim dzięki naszej bramce Twoi klienci mogą korzystać z najpopularniejszych metod płatności – za pomocą karty, szybkich przelewów, BLIK-a itp. Współpracujemy z 28 bankami, dlatego niemal każdy kupujący zrealizuje za naszym pośrednictwem transakcję. Standardowo przesyłamy płatnikom w wiadomości e-mail specjalne linki, dzięki którym mogą sprawdzić jej status.
Przedsiębiorco, to Ci się opłaci!
Dla sprzedawców taki system płatności online przynosi wymierne korzyści. Przede wszystkim zaoferowanie go klientom zwiększa konwersję. Konsumenci darzą większym zaufaniem witryny oferujące sprawdzone bramki. Chętniej decydują się na zakupy w takim sklepie także ze względu na wygodę.
Bramka ułatwia również zarządzanie biznesem. Dostawcy takich rozwiązań zapewniają bowiem wygodny wgląd w aktualny stan konta i historię transakcji, dzięki którym łatwiej kontrolować przepływy pieniężne i realizować zamówienia.
Paybylink to bezpieczeństwo transakcji internetowych!
Paybylink to bezpieczna bramka płatności online, która zrealizowała już przeszło 37 milionów transakcji. Wdrożenie jej w sklepie jest szybkie i łatwe. Wystarczą do tego trzy proste kroki, które wykonasz zdalnie i bez konieczności zatrudniania specjalistów. Zarejestruj się już teraz na naszej stronie i zacznij oferować klientom wygodne i sprawdzone narzędzie płatnicze, jakiego oczekują od nowoczesnego sklepu internetowego.