Spis treści
- Kiedy migracja sklepu online jest potrzebna?
- Potrzebujesz wsparcia technicznego? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
- Dopiero zakładasz swój sklep internetowy? Sprawdź, co możemy Ci zaproponować!
- Masz dodatkowe pytania? Zajrzyj do naszego FAQ!
Migracja sklepu internetowego na nową platformę e-commerce z innym silnikiem CMS i oprogramowaniem to poważne przedsięwzięcie, które wymaga odpowiedniego przygotowania. Największym wyzwaniem jest sprawne przeniesienie wszystkich danych, ale także zintegrowanie z nowym systemem kluczowych aplikacji, np. bramki płatności. Sprawdź, jak tego dokonać szybko i skutecznie, by cały proces nie wpłynął negatywnie na Twój biznes.
Kiedy migracja sklepu online jest potrzebna?
Migracja sklepu online może być potrzebna w wielu sytuacjach, ale najczęściej powodem takiej decyzji jest brak możliwości rozwoju biznesu na obecnej platformie. Zazwyczaj więc podejmują ją właściciele serwisów korzystających z systemów SaaS, którzy poprzez przeniesienie strony na platformę Open Source lub inwestycję w dedykowane oprogramowanie chcą zyskać większą swobodę w zarządzaniu sklepem. Na migrację sklepu warto się zdecydować również wtedy, gdy obecnie wykorzystywany system nie pozwala na zainstalowanie określonych rozwiązań wspierających obsługę klientów, czy też uniemożliwia aktualizację już stosowanych wtyczek i aplikacji.
Przeniesienie strony na inną platformę jest dość skomplikowanym procesem, dlatego należy go dobrze przemyśleć pod kątem potencjalnych zysków i strat. Należy mieć przede wszystkim świadomość, że wszystkie prace mogą potrwać nawet wiele miesięcy – są dość kosztowne i wymagają zaangażowania wielu specjalistów. Niestety też mogą negatywnie wpłynąć na prowadzenie działalności, jeśli zostaną źle zaplanowane.
Podczas migracji naturalnie dochodzi do chwilowych przerw w funkcjonowaniu sklepu, a tuż po zakończeniu procesu witryna może być przez pewien czas słabo widoczna w wyszukiwarce. Właśnie dlatego należy ją zorganizować w martwym sezonie, gdy spadek obrotów nie będzie zbyt dotkliwy dla wyników finansowych firmy. Warto też zawczasu przygotować się do wszystkich działań, czyli np. sprawdzić, czy będzie możliwa szybka integracja nowej strony z system księgowym, operatorem usług kurierskich, czy wreszcie bramką obsługującą szybkie płatności internetowe.
Potrzebujesz wsparcia technicznego? Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
W przypadku migracji e-sklepu, w którym działa obecnie bramka płatnicza Paybylink, jej przeniesienie będzie proste i nie powinno sprawić żadnego problemu. Aby ułatwić ten proces, udostępniamy gotowe wtyczki do większości systemów sklepowych, jakie są obecnie wykorzystywane w branży e-commerce, czyli m.in. Shoper, Magento, Presta Shop, Sellingo, czy Opencart. Możesz je pobrać z naszej strony, gdzie znajdziesz również profesjonalnie opracowaną dokumentację pomagającą w integracji poszczególnych metod płatności – BLIK, szybkich przelewów online, czy Direct Billing. W każdej chwili możesz również liczyć na wsparcie naszych specjalistów, którzy pomogą Ci rozwiązać ewentualne problemy techniczne.
Dopiero zakładasz swój sklep internetowy? Sprawdź, co możemy Ci zaproponować!
Na bramkę Paybylink warto zdecydować się także w przypadku zakładania nowego sklepu oraz w sytuacji, gdy migracja strony na nową platformę ma być okazją do unowocześnienia sposobu obsługi klientów. Jeśli do tej pory nie proponowałeś swoim odbiorcom możliwości dokonywania szybkich płatności w internecie, jest to idealny moment, by wreszcie zaspokoić ich potrzeby.
W ramach naszego rozwiązania możesz zaoferować kupującym najpopularniejsze obecnie metody płatności – BLIK, szybkie przelewy, płatności Paysafecard i Direct Billing, a także wykorzystywanie kart debetowych, kredytowych, przedpłaconych i wirtualnych.
Internauci coraz częściej wybierają sklepy oferujące im takie formy dokonywania transakcji, dlatego zainstalowanie bramki pomoże Ci zwiększyć sprzedaż. Co ważne, jej uruchomienie na stronie jest wyjątkowo proste, nie tylko z powodu udostępnienia wspomnianych wyżej wtyczek, ale także dzięki szybkiemu procesowi rejestracji w systemie.
Masz dodatkowe pytania? Zajrzyj do naszego FAQ!
Planujesz migrację sklepu online i chcesz zaproponować swoim klientom szybkie płatności internetowe? Wybierz bramkę Paybylink, której instalacja na stronie jest wyjątkowo prosta bez względu na rodzaj wybranej platformy sklepowej. Więcej informacji na temat jej wdrożenia znajdziesz na naszej witrynie w dziale FAQ, a na dodatkowe pytania chętnie odpowiedzą nasi specjaliści.